W październiku b.r. podpisaliśmy umowę na wdrożenie WDMS 2.0 z firmą Adama Sp. z o.o. – światowym liderem w dziedzinie środków ochrony roślin. Klient poszukiwał narzędzia, które zoptymalizuje proces obiegu dokumentów w zakresie:
- Obiegu faktur kosztowych,
- Zarządzania i obiegu dokumentów kancelaryjnych,
- Wnioski urlopowe i dokumenty kadrowe,
- Dokumentacja produktowa,
- Archiwizacja dokumentów elektronicznych.
Celem projektu jest stworzenie narzędzia, które zapewni łatwy i szybki dostęp do dokumentów zgromadzonych w przedsiębiorstwie, z możliwością pełnotekstowego wyszukiwania i kontrolą dostępu. Ustalona ścieżka obiegu dokumentów, sprawna wymiana informacji między pracownikami firmy oraz stworzenie spójnego repozytorium wiedzy zoptymalizuje czas oraz koszty pracy.
Infomex zrealizuje projekt od podstaw – począwszy od przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej, poprzez instalację i konfigurację oprogramowania, konfigurację typu dokumentów i przepływów workflow aż po testy, szkolenie oraz asystę powdrożeniową.
Dziękujemy za okazane zaufanie!