Infomex wdroży WDMS 2.0 dla Spółki Adama

W październiku b.r. podpisaliśmy umowę na wdrożenie WDMS 2.0 z firmą Adama Sp. z o.o. – światowym liderem w dziedzinie środków ochrony roślin. Klient poszukiwał narzędzia, które zoptymalizuje proces obiegu dokumentów w zakresie:

  • Obiegu faktur kosztowych,
  • Zarządzania i obiegu dokumentów kancelaryjnych,
  • Wnioski urlopowe i dokumenty kadrowe,
  • Dokumentacja produktowa,
  • Archiwizacja dokumentów elektronicznych.

Celem projektu jest stworzenie narzędzia, które zapewni łatwy i szybki dostęp do dokumentów zgromadzonych w przedsiębiorstwie, z możliwością pełnotekstowego wyszukiwania i kontrolą dostępu. Ustalona ścieżka obiegu dokumentów, sprawna wymiana informacji między pracownikami firmy oraz stworzenie spójnego repozytorium wiedzy zoptymalizuje czas oraz koszty pracy.

Infomex zrealizuje projekt od podstaw – począwszy od przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej, poprzez instalację i konfigurację oprogramowania, konfigurację typu dokumentów i przepływów workflow aż po testy, szkolenie oraz asystę powdrożeniową.

Dziękujemy za okazane zaufanie!