W efekcie wprowadzonych ograniczeń związanych z pandemią, dla wielu przedsiębiorstw obecność online staje się jedyną szansą na utrzymanie ciągłości biznesowej. Oferta widoczna w wielu kanałach dystrybucyjnych takich jak Allegro, porównywarki cenowe, marketplace’y, czy wreszcie dedykowany sklep online dają możliwość dotarcia do sporej grupy docelowej. Należy jednak pamiętać, że wdrożenie nowego kanału sprzedaży to proces złożony – sprowadzanie go wyłącznie do wyboru platformy e-commerce w większości przypadków prowadzi do nieuchronnej porażki. Jaka jest zatem droga do sukcesu? To przemyślana strategia i wdrożenie oparte na dokładnej analizie otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego organizacji.
W Infomex w sposób kompleksowy realizujemy proces związany z przeniesieniem Państwa działalności do Internetu - analizujemy Państwa konkurencję, procesy biznesowe, wskazujemy obszary kluczowe dla zabezpieczenia płynnej obsługi sprzedaży online, opracowujemy kompletny proces sprzedaży oraz plan promocji tak, aby zapewnić, że wdrożenie zakończy się sukcesem. Jesteśmy w stanie przeprowadzić Państwa firmę przez ten złożony proces sprawnie i bezproblemowo.
Każdy projekt dzielimy na kilka etapów:
Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest czas, jaki Państwa zespół będzie poświęcać na obsługę zamówień internetowych. Podczas wdrożenia, kładziemy szczególny nacisk na automatyzację procesów – zamówienia są obsługiwane online, bez konieczności kontaktu telefonicznego, czy mailowania z klientem, dokumenty generujemy i wysyłamy automatycznie, dostępność towaru jest aktualizowana na platformie sprzedażowej w trybie online. Dążymy do tego, aby transakcje były prowadzone bezobsługowo, co pozwoli zaoszczędzić Państwa czas, pieniądze jak również zminimalizować ilość popełnianych błędów.
Tworzone przez nas rozwiązania pozwolą zbudować Państwa przewagę konkurencyjną w perspektywie długofalowej – również po ustąpieniu efektów pandemii. Dobrze funkcjonująca sprzedaż online to:
- Większe możliwości pozyskania klientów
- Mniejsze koszty prowadzenia działalności
- Automatyzacja procesów sprzedażowych
- Stała kontrola nad procesami
- Wzmocnienie pozycji marki na rynku