Pragniemy poinformować, iż w dniu 12.10.2012 Dział Oprogramowania Biznesowego Infomex zakończył proces wdrożenia zintegrowanego systemu billingowego w firmie Telico Sp. z o. o.. Zlecenie obejmowało usługi projektowania, wykonania i wdrożenia zintegrowanego systemu billingowego w zakresie zarządzania dostępem do Internetu, Telefonii VOIP oraz Telewizji.
Szczegółowy zakres funkcjonalności systemu przedstawia się następująco:
- Moduł centralny – Plug-in do WF-MAG – Moduł dla biura BOK ISP
- Pełna konfiguracja usług (Internet, TV, VOIP) przy pomocy mechanizmów WF-MAG,
- Wsparcie dla Multipakietów (Internet, Telefonia),
- Możliwość tworzenia i zarządzania promocjami,
- Możliwość tworzenia i zarządzania rozbudowanymi cennikami VOIP,
- Możliwość tworzenia i zarządzania umowami i harmonogramami umów (Zawieszenia umowy, Wypowiedzenia, Unieważnienia, Reklamacje, Zmiany Harmonogramów),
- Wydruki umów na usługi oraz blankietów wpłat w oparciu o szablony,
- Rejestracja i zarządzanie billingami VOIP i TV,
- Pełny audyt operacji przeprowadzanych przez użytkowników sytemu,
- Automatyczne naliczanie faktur w oparciu o umowy oraz billingi,
- Automatyczne rozliczanie faktur, płatności masowych (wsparcie dla kont wirtualnych),
- Automatyczny proces windykacji (połączony z blokowaniem usług, generowaniem zadań dla pracowników BOK),
- Rejestracja wszystkich pism przychodzących (Umowy, Protokoły, Reklamacje, etc)
- Zgodność z przepisami UKE.
- Moduł E-BOK – Elektroniczne biuro obsługi klienta – moduł dla klientów ISP
- Zintegrowany z modułem centralnym,
- Możliwość pobierania przez klientów faktur, billingów VOIP, billingów TV,
- Możliwość wglądu w historię płatności i salda,
- Możliwość podglądu dokumentów, umów jakie klient wysłał do BOK,
- Możliwość odbioru komunikatów systemowych (Windykacja, Informacje o promocjach, etc).
- Moduł BOK – Biuro obsługi klienta – Moduł dla Biura BOK ISP
- Zintegrowany z modułem centralnym i E-BOK,
- Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi w oparciu o katalog usług,
- Pełna konfiguracja i zarządzanie bazą komputerów, taryf Internetowych, kontami VOIP, Numery Kierowania Alarmowego,
- Możliwość blokowania, odblokowywania usług,
- Praca grupowa – komunikacja e-mailowa pomiędzy członkami zespołów serwisowych.