W dniu 4 października 2013 roku podpisaliśmy umowę z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi na dostawę kompleksowego rozwiązania – Systemu obiegu spraw i pracy na łączną kwotę 326 214,57 zł netto. Projekt ma na celu stworzenie narzędzia informatycznego usprawniającego przepływ informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej. Rozwiązanie oparte o silnik WDMS 2.0 umożliwi gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie danych z centralnego serwera bazy danych a także połączenie rozproszonych do tej pory narzędzi informatycznych wykorzystywanych przez klienta. Stworzenie scentralizowanego systemu umożliwi wprowadzenie obiegu dokumentów z funkcją generowania zadań, weryfikacji terminowości ich realizacji, wydawaniem rozporządzeń etc. Rozwiązanie zintegrowane będzie z portalem informacyjnym, który umożliwi współdzielenie dokumentów czy składanie ankiet i sprawozdań.
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że z rozwiązania korzystać będzie nie tylko jednostka nadrzędna – Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, ale również jednostki podległe czyli oddziały powiatowe.
Wdrożenie składać się będzie z kilku etapów:
- Analizy przedwdrożeniowej,
- Opracowania projektu rozwiązania,
- Instalacji i konfiguracji rozwiązania,
- Stworzenia portalu informacyjnego,
- Uruchomienia kompletnego rozwiązania na środowisku produkcyjnym klienta funkcjonującym w architekturze chmury obliczeniowej.
Wdrożenie systemu pozwoli na optymalizację oraz automatyzację procesu obsługi poszczególnych procesów administracyjnych klienta. Zamówienie jest częścią kompleksowego projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 o całkowitej wartości 2.847.009.00 zł.