W trzecim kwartale 2017 roku, ULTER-SPORT – polski producent komponentów do układów wydechowych, powierzył naszym specjalistom realizację kompleksowego projektu polegającego na świadczeniu stałego wsparcia serwisowego.
Realizację poprzedził profesjonalny audyt infrastruktury IT klienta, który pozwolił nam na zinwentaryzowanie posiadanego sprzętu oraz określenie odpowiedniego, wymaganego przez klienta katalogu zgłoszeń oraz poziomu SLA. Infomex ServiceDesk stanowi pojedynczy punkt kontaktu dla wszelkich zgłoszeń związanych z problemami IT klienta. Zgłoszenia kierowane są do odpowiednich grup wsparcia, następnie są rozwiązywane zdalnie bądź – jeżeli zajdzie taka potrzeba – w siedzibie klienta.
Początkiem bieżącego roku, spółka ULTER-SPORT zdecydowała się poszerzyć zakres współpracy przenosząc kluczowy system, z jakiego korzysta – aplikację ERP Prestiż do naszego Data Center. Migracja platformy Prestiż na platformę Virtual Data Center zagwarantuje klientowi szereg korzyści biznesowych, spośród których warto wymienić wysoki poziom dostępności zagwarantowany umową, podniesienie poziomu bezpieczeństwa kluczowych zasobów przedsiębiorstwa oraz pełną administrację środowiskiem klienta.
Jako kluczowe korzyści wynikające z outsourcingu IT klient wymienia:
- Stałą miesięczną opłatę, a co za tym idzie, pełną kontrolę kosztów IT,
- Dostęp do wyspecjalizowanych oraz wyszkolonych inżynierów i serwisantów,
- Gwarantowana umową ciągłość realizacji usługi,
- Gotowość do opieki nad infrastrukturą w modelu 24x7x365,
- Czas rozwiązywania zgłoszeń gwarantowany SLA,
- Pojedynczy punkt kontaktu dla wszelkich zgłoszeń związanych z IT klienta oraz pełną kontrolę nad procesem eskalacji.
Dziękujemy za możliwość realizacji kolejnego, ciekawego projektu!