Z uwagi na sytuację z rozprzestrzeniającym się koronawirusem oraz zamknięciem jednostek oświatowych, wiele firm decyduje się na zmianę modelu pracy na home office. Co zrobić, jeżeli nie posiadamy narzędzi, które umożliwiają naszym pracownikom pracę z domu? Z pomocą przychodzą rozwiązania IT, które pozwalają na szybką i bezpieczną konfigurację zdalnego biura w zaciszu domowym!
Bezpieczeństwo i wsparcie
Praca w modelu home office wymaga dostępu do danych wrażliwych gromadzonych na serwerach firmowych spoza sieci lokalnej. Najistotniejszym aspektem, o jaki należy zadbać konfigurując narzędzia do zdalnej pracy jest bezpieczeństwo. Z pomocą przechodzi technologia VPN, która umożliwia pracę w programach sprzedażowych, księgowych czy kadrowych z zachowaniem poufności oraz integralności przesyłanych danych. Ten sam tunel możemy również wykorzystywać do przesyłu danych kopii zapasowych.
Połączenia VPN to swoiste nakładki na publiczną sieć Internet, które tworzą logiczne połączenia pomiędzy routerami organizacji. Istotą rozwiązania jest szyfrowanie oraz autentykacja transmisji realizowanej poprzez tunel VPN - szyfrowanie symetryczne, asymetryczne, funkcje skrótu czy certyfikaty, to główne elementy, jakie gwarantują pełne bezpieczeństwo kluczowych informacji biznesowych Twojego przedsiębiorstwa. Dopełnieniem usługi jest całodobowe wsparcie telefoniczne użytkowników usługi świadczone przez Infomex w ramach usługi ServiceDesk.
Bezproblemowy, zdalny dostęp do Twoich danych oraz aplikacji
Połączenie VPN umożliwia zdalny dostęp do Twojego firmowego środowiska z dowolnego miejsca, w którym się znajdujesz - wystarczy zasięg sieci 3G lub szybszej. Nawiąż bezpieczne połączenie z pulpitem zdalnym za pomocą kilku kliknięć, z wykorzystaniem dowolnego urządzenia – laptopa, smartfona czy tabletu!
Narzędzia do komunikacji na odległość
Obok VPN, zapewniamy również narzędzia, które umożliwiają organizację wideo i telekonferencji z funkcjami czatu, współdzieleniem ekranu, czy wspólną pracą na dokumencie. Tego typu rozwiązania pozwolą Twojej firmie na bezawaryjną komunikację w czasie kryzysu - bez wychodzenia z domu, organizacji wyjazdów służbowych czy konferencji.
Wszystkich zainteresowanych wdrożeniem rozwiązania zapraszamy do kontaktu pod adresem: biuro@infomex.pl. Przez wzgląd na powagę sytuacji, z jaką przyszło się nam zmierzyć, deklarujemy naszą gotowość do realizacji wdrożenia w trybie pilnym.