Młodszy administrator systemów

Żywiec

Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk

Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów i problemów

Współpraca z innymi liniami wsparcia

Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym

Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług

Znajomość systemów operacyjnych Linux

Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą

Znajomość działania sieci LAN/WAN, protokołów i standardów sieciowych

Znajomość aplikacji biurowych

Znajomość obsługi sprzętu biurowego

Wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów

Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym

Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji

Samodzielność w działaniu

Gotowość do pracy zmianowej

Znajomość języka angielskiego

Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w dynamicznie rozwijającej się firmie

Nowoczesne narzędzia pracy,

Ubezpieczenie na życie

Prywatną opiekę medyczną

Stabilne warunki zatrudnienia

Pracę w zespole ludzi z pasją

Umowę o pracę

Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy

Długoterminową współpracę