Asystentka Zarządu

Żywiec
  • Asystowanie Zarządowi - wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez Zarząd,     
  • Regularna aktualizacja dokumentów rejestrowych i zaświadczeń,
  • Przygotowywanie zestawień,
  • Dbanie o wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,      
  • Zarządzanie flotą samochodów,
  • Zarządzanie korespondencją firmową,
  • Zarządzanie nieruchomościami,
  • Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi,
  • Kontrola zapotrzebowania na artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości,   
  • Prowadzenie, przygotowanie i nadzór nad konferencjami, seminariami i prezentacjami firmowymi.     
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych (pakiet Microsoft Office)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
  • Elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy,
  • Długoterminową współpracę.