Asystentka Zarządu
Żywiec
- Asystowanie Zarządowi - wykonywanie zadań administracyjnych zleconych przez Zarząd,
- Regularna aktualizacja dokumentów rejestrowych i zaświadczeń,
- Przygotowywanie zestawień,
- Dbanie o wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
- Zarządzanie flotą samochodów,
- Zarządzanie korespondencją firmową,
- Zarządzanie nieruchomościami,
- Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi,
- Kontrola zapotrzebowania na artykuły biurowe, spożywcze, środki czystości,
- Prowadzenie, przygotowanie i nadzór nad konferencjami, seminariami i prezentacjami firmowymi.
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych (pakiet Microsoft Office)
- Prawo jazdy kat. B
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
- Elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie na życie,
- Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy,
- Długoterminową współpracę.