Outsourcing to jedna z najbardziej elastycznych form pozyskania kompetencji w obszarze IT. Pozwala efektywnie kontrolować i planować budżet, obniża ryzyko operacyjne, zmniejsza koszty administracyjne oraz eliminuje problemy wynikające z rotacji kadr.

 

Jednym z kluczowych aspektów naszej działalności jest świadczenie kompleksowego wsparcia IT dla naszych klientów – zarówno w modelu „on-site”, jak i zdalnie. Rozwiązania, które oferujemy służą zapewnieniu ciągłości działania infrastruktury IT klienta, redukcji kosztów funkcjonowania jego przedsiębiorstwa oraz zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa.

 

Oferujemy kompleksowe usługi obejmujące:

  • ServiceDesk
  • Wsparcie bezpośrednie u klienta („on-site support”)
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu IT (jesteśmy Autoryzowanym Partnerem serwisowym Lenovo, HP oraz HPE)
  • Zarządzanie infrastrukturą klienta, a w szczególności systemami operacyjnymi, bazami danych oraz polityką backupu
  • Outsourcing osobowy
  • Kontrakty serwisowe

 

Usługi outsourcingu IT oferowane przez Infomex to:

  • Gotowość do opieki nad infrastrukturą i usługami IT klienta 24/7/365
  • Ciągłość realizacji usług zabezpieczona odpowiednimi wskaźnikami (SLA, KPI)
  • Wsparcie ze strony certyfikowanych specjalistów i serwisantów
  • Bieżąca inwentaryzacja środowiska IT klienta, dostęp do statystyk oraz bazy wiedzy
  • Najwyższa jakość oraz bezpieczeństwo (ISO 9001, ISO 27001), najlepsze praktyki ITIL

Poznaj wybrane historie naszych klientów, którzy skorzystali z usług outsourcingu IT oferowanych przez Infomex

Precisely Software

Outsourcing IT - czy warto? Projekt dla Precisely Software

Precisely Software to wymagający klient, który podobnie jak my funkcjonuje w branży nowych technologii. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż wybrał właśnie nas do świadczenia usługi stałego wsparcia technicznego w zakresie użytkowania i instalacji sprzętu sieciowego. Powierzając konkretny obszar swojego IT w ręce naszych specjalistów, Precisely Software zapewnia swoim pracownikom ciągłość działania – kluczową z punktu widzenia prowadzonego biznesu. 

Czytaj więcej
GPW

Już od ponad dekady otaczamy kluczowe zasoby IT GPW kompleksową opieką techniczną!

W ramach realizowanej umowy, sprawujemy pieczę nad prawidłowym funkcjonowaniem serwerów, bibliotek taśmowych marki Hewlett Packard Enterprise oraz oprogramowania Red Hat Enterprise i VMware, z jakich korzysta klient.

Czytaj więcej
Mieszko

Już blisko dekadę otaczamy spółkę Mieszko S.A. kompleksową opieką IT!

Przedłużona w ostatnim czasie umowa obejmuje m.in. kompleksową opiekę na środowiskiem serwerowo- storage’owym, sieciowym i wirtualizacją klienta (VMware oraz Oracle) jak również usługami systemowymi –  środowiskiem Microsoft (Exchange, Active Directory, Windows Server), Linux oraz usługami bezpieczeństwa (Fortigate, Barracuda).

Czytaj więcej