W naszym Data Center przechowywaliśmy m.in. wyniki matur czy zasoby odpowiadające za obsługę systemu karetek Województwa Małopolskiego. Stworzyliśmy pierwszą chmurę prywatną dla instytucji publicznej w Polsce – na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Tego typu projekty najlepiej świadczą o poziomie bezpieczeństwa, dostępności oraz jakości usług Data Center Infomex, które spełnia wymogi normy ANS TIA-942 w klasie TIER 3 oraz posiada certyfikację ISO 27001.

Krzysztof Nieścieronek, Właściciel

 

W przeciwieństwie do wielu obecnych na rynku dostawców, nasze Data Center zbudowaliśmy sami – w oparciu o najlepsze praktyki, jakie wypracowaliśmy na przestrzeni blisko 20-tu lat budowy oraz uposażania centrów danych dla naszych klientów.

Poznaj 5 filarów, które gwarantują pełne bezpieczeństwo usług świadczonych w ramach Data Center Infomex:

  • Bezpieczeństwo fizyczne (CCTV, SSWiN, dwustopniowa weryfikacja tożsamości)
  • Bezpieczeństwo przeciwpożarowe (ogniotrwałość budynku 120 min., system wczesnej detekcji dymu, gaszenie gazem obojętnym)
  • Bezpieczeństwo energetyczne (własne stacje transformatorowe, 2 niezależne linie średniego napięcia, 2 niezależne układy równoległe UPS, agregat prądotwórczy, SZR)
  • Energooszczędne, redundantne chłodzenie (klimatyzatory precyzyjne w układzie n+1, sprężarki inwerterowe, „Free-cooling”)
  • Pełna niezależność telekomunikacyjna (obecność w polskich oraz międzynarodowych punktach wymiany ruchu)

Korzystając z naszych usług, klienci mają do dyspozycji infrastrukturę zlokalizowaną w dwóch niezależnych centrach danych (Żywiec i Katowice), w obu przypadkach posiada ona certyfikat zgodności z normą ISO 9001 i ISO 27001, jak również spełnia wymogi normy ANS TIA-942 w klasie TIER 3.

Oferujemy kompleksowe wsparcie techniczne:

  • Opiekę certyfikowanego zespołu inżynierów
  • ServiceDesk w systemie 24/7/365
  • Możliwość testowania usług z pełnym wsparciem naszych inżynierów
  • Pełną diagnostykę sprzętową i programową
  • Usługi wsparcia technicznego wykonywane zgodnie z wymaganiami i procedurami przedstawionymi przez klienta

Redundantna infrastruktura, sprawdzone rozwiązania, ciągła dbałość o jakość i bezpieczeństwo oraz całodobowe wsparcie klienta pozwalają nam zagwarantować dostępność usług na poziomie 99,982% w skali roku!

Zobacz wybrane projekty, jakie zrealizowaliśmy w oparciu o nasze Data Center

Mity na temat chmury

Warto wiedzieć: 8 popularnych mitów na temat chmury

W ostatnich latach pojęcie „chmury” odmieniane było przez wszystkie przypadki – zarówno przez osoby związane z IT, jak i w świeci

Czytaj więcej
Lotus vs Microsoft Exchange

Dlaczego klienci coraz częściej decydują się na migrację z Lotus Domino/Notes do rozwiązania Microsoft?

Rynek oferuje całkiem pokaźną listę rozwiązań pocztowych – decydując się na zmianę systemu bądź wdrożenie nowej aplikacji, mamy do wyboru opcje pła

Czytaj więcej
Profesjonalna poczta elektroniczna ranking naszych klientów najczęściej wybieranych rozwiązań pocztowych Infomex

Najchętniej wybierane narzędzia wspierające komunikację w firmie – ranking oparty o preferencje naszych klientów

Utrzymywanie relacji z klientami oraz komunikacja wewnętrzna, sprawne zarządzanie kalendarzem spotkań, zasobami przedsię

Czytaj więcej