SFD

SFD S.A. to właściciel największego, polskiego portalu o tematyce sportowej – sfd.pl. Jest również jednym z czołowych producentów oraz dystrybutorów suplementów diety, żywności funkcjonalnej i akcesoriów sportowych w Polsce - m.in. marek ALLNUTRITION, SFD NUTRITION, FITWHEY czy BERSERK LABS.

 

W związku z dynamicznym rozwojem biznesu prowadzonego przez klienta, pojawiła się potrzeba optymalizacji środowiska IT dedykowanego do obsługi systemu ERP. Istniejąca infrastruktura teleinformatyczna stała się niewystarczająca dla zabezpieczenia bezawaryjnego działania wspominanego oprogramowania, które obsługuje ponad 85 000 wysyłek hurtowych i detalicznych miesięcznie zawierających ponad 800 wyselekcjonowanych produktów dostarczanych przez 100 producentów 

- wyjaśnia Ireneusz Krywko, Key Account Manager w Infomex.

Analizując wymagania klienta jak również dynamicznie rozwijający się biznes, jaki prowadzi, zaproponowaliśmy zastąpienie posiadanego środowiska platformą wysokiej wydajności stworzoną w oparciu o rozwiązania marki DellEMC, w skład której wchodzą:

  • Dwie macierze dyskowe Dell EMC z serii UNITY XT All-Flash Unified Storage
  • Cztery switche Dell EMC
  • Dwa serwery PowerEdge R640
  • Wirtualizacja oparta o rozwiązania VMware
  • Backup Veeam w wersji Enterprise

Środowisko storage zostało zaprojektowane od podstaw z myślą o zapewnieniu najwyższej wydajności i skróceniu czasów odpowiedzi – udało się to osiągnąć dzięki wykorzystaniu dysków SSD i połączeń FC. Zaproponowana konfiguracja sprzętowa zagwarantowała znacznie wyższą wydajność niż oferują tradycyjne macierze dyskowe przy jednoczesnej redukcji danych sięgającej 5:1 “inline”. Warstwa compute powstała w oparciu o dwa skalowalne, dwuprocesorowe serwery, które zagwarantowały klientowi oczekiwaną wydajność, przy jednocześnie niskich kosztach i zagęszczeniu.

Ponieważ ciągłość działania systemów informatycznych to kluczowy element z punktu widzenia biznesu prowadzonego przez klienta, należało ją odpowiednio zabezpieczyć. W związku z powyższym, zaproponowaliśmy wykupienie 4 godzinnego support’u Mission Critical. Takie rozwiązanie gwarantuje m.in.:

  • Natychmiastową interwencję w przypadku zdarzeń Mission Critical z czasem reakcji na miejscu wynoszącym 4 h (usługa realizowana w modelu 24/7/365);
  • Dostęp do usługi szybkiej wymiany części serwisowych („Fast-Track Dispatch”);
  • Całodobowy dostęp do wykwalifikowanych specjalistów Dell w ramach Centrum Eksperckiego Dell ;
  • Zarządzanie zdarzeniami awarii, zarządzanie eskalacją w ramach pojedynczego punktu kontaktu;
  • Zdalne rozwiązywanie wielu typowych problemów przy użyciu oprogramowania DellConnect
  • Internetowe szkolenia techniczne, globalne centra dyspozycyjne

Korzystając z okazji, chcielibyśmy podziękować całemu zespołowi spółki SFD S.A. za kolejny, wspólnie zrealizowany projekt, okazane zaufanie oraz owocną współpracę.