upgrade your business

W ostatnich miesiącach zaobserwowaliśmy wzmożone obłożenie pracą wśród działów IT, które wynika między innymi ze zdalnego modelu pracy. Zadaliśmy sobie pytanie – w jaki sposób moglibyśmy wesprzeć klientów w obliczu stale rosnących wymagań biznesu? Odwracając niejako pytanie, w jaki sposób możemy zagwarantować, że biznes otrzyma niezbędne wsparcie ze strony IT?

 

Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu projektu wsparcia działów IT, w ramach którego oferujemy możliwość próbnego uruchomienia naszych usług na okres 3 miesięcy, bez czasowych umów oraz bez zobowiązań!

 

Podstawowym rozwiązaniem, jakie oferujemy w ramach projektu jest ServiceDesk, czyli usługa polegająca na wdrożeniu u klienta profesjonalnego systemu klasy ITSM oraz rejestrowaniu i odpowiednim kwalifikowaniu wszystkich zgłoszeń dot. IT od użytkowników końcowych. 

Główne korzyści: 

  • Pojedynczy punkt kontaktu dla wszystkich zgłoszeń IT w organizacji
  • Pełna kontrola nad procesem eskalacji zgłoszeń
  • Efektywne wykorzystanie czasu działu IT („odcięcie” od użytkowników końcowych, koncentracja na kluczowych zadaniach)
  • Gwarantowana umową ciągłość realizacji usługi
  • Gotowość do opieki w modelu 24x7x365
  • Bieżąca inwentaryzacja i śledzenie zmian w sprzęcie, statystyki, baza wiedzy
  • Stała miesięczna opłata

W przypadku firm, w których obserwujemy wzmożoną ilość zadań zlecanych działom IT oferujemy usługę ServiceDesk wzbogaconą o wsparcie drugiej linii w postaci naszych serwisantów i inżynierów, którzy uzupełniają zespół klienta. Modele świadczenia tej usługi są różne - każdorazowo dopasowujemy je do oczekiwań klienta. Począwszy od scenariusza, w którym obsługujemy zdefiniowaną wcześniej z klientem kategorię zgłoszeń, poprzez wsparcie ogólne, świadczone w konkretnym wymiarze godzin, aż po obsługę konkretnego obszaru IT jak wsparcie użytkowników końcowych.

Główne korzyści: 

  • Elastyczny scenariusz współpracy
  • Czas rozwiązywania zgłoszeń gwarantowany SLA, określone KPI
  • Kilkudziesięciu inżynierów i serwisantów dostępnych „na żądanie”
  • Certyfikowani specjaliści

Przedsiębiorstwom, które borykają się z pozyskaniem odpowiednio wykwalifikowanej kadry oferujemy dodatkowo usługę body leasingu zapewniając specjalistów posiadających określone przez klienta kompetencje. 

Główne korzyści: 

  • Brak kosztów zatrudnienia i przeszkolenia nowego personelu
  • Brak ryzyka odejścia pracownika (utrata wiedzy, ryzyko wycieku danych)
  • Brak problemu związanego z potrzebą organizacji zastępstw (urlopy, L4)

Wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie zapraszamy do kontaktu