W ostatnich miesiącach zaobserwowaliśmy wzmożone obłożenie pracą wśród działów IT, które wynika między innymi ze zdalnego modelu pracy. Zadaliśmy sobie pytanie – w jaki sposób moglibyśmy wesprzeć klientów w obliczu stale rosnących wymagań biznesu? Odwracając niejako pytanie, w jaki sposób możemy zagwarantować, że biznes otrzyma niezbędne wsparcie ze strony IT?
Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu projektu wsparcia działów IT, w ramach którego oferujemy możliwość próbnego uruchomienia naszych usług na okres 3 miesięcy, bez czasowych umów oraz bez zobowiązań!
Podstawowym rozwiązaniem, jakie oferujemy w ramach projektu jest ServiceDesk, czyli usługa polegająca na wdrożeniu u klienta profesjonalnego systemu klasy ITSM oraz rejestrowaniu i odpowiednim kwalifikowaniu wszystkich zgłoszeń dot. IT od użytkowników końcowych.
Główne korzyści:
- Pojedynczy punkt kontaktu dla wszystkich zgłoszeń IT w organizacji
- Pełna kontrola nad procesem eskalacji zgłoszeń
- Efektywne wykorzystanie czasu działu IT („odcięcie” od użytkowników końcowych, koncentracja na kluczowych zadaniach)
- Gwarantowana umową ciągłość realizacji usługi
- Gotowość do opieki w modelu 24x7x365
- Bieżąca inwentaryzacja i śledzenie zmian w sprzęcie, statystyki, baza wiedzy
- Stała miesięczna opłata
W przypadku firm, w których obserwujemy wzmożoną ilość zadań zlecanych działom IT oferujemy usługę ServiceDesk wzbogaconą o wsparcie drugiej linii w postaci naszych serwisantów i inżynierów, którzy uzupełniają zespół klienta. Modele świadczenia tej usługi są różne - każdorazowo dopasowujemy je do oczekiwań klienta. Począwszy od scenariusza, w którym obsługujemy zdefiniowaną wcześniej z klientem kategorię zgłoszeń, poprzez wsparcie ogólne, świadczone w konkretnym wymiarze godzin, aż po obsługę konkretnego obszaru IT jak wsparcie użytkowników końcowych.
Główne korzyści:
- Elastyczny scenariusz współpracy
- Czas rozwiązywania zgłoszeń gwarantowany SLA, określone KPI
- Kilkudziesięciu inżynierów i serwisantów dostępnych „na żądanie”
- Certyfikowani specjaliści
Przedsiębiorstwom, które borykają się z pozyskaniem odpowiednio wykwalifikowanej kadry oferujemy dodatkowo usługę body leasingu zapewniając specjalistów posiadających określone przez klienta kompetencje.
Główne korzyści:
- Brak kosztów zatrudnienia i przeszkolenia nowego personelu
- Brak ryzyka odejścia pracownika (utrata wiedzy, ryzyko wycieku danych)
- Brak problemu związanego z potrzebą organizacji zastępstw (urlopy, L4)
Wszystkich zainteresowanych udziałem w projekcie zapraszamy do kontaktu