Młodszy administrator systemów
Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk
Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów i problemów
Współpraca z innymi liniami wsparcia
Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym
Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
Znajomość systemów operacyjnych Linux
Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą
Znajomość działania sieci LAN/WAN, protokołów i standardów sieciowych
Znajomość aplikacji biurowych
Znajomość obsługi sprzętu biurowego
Wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji
Samodzielność w działaniu
Gotowość do pracy zmianowej
Znajomość języka angielskiego
Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w dynamicznie rozwijającej się firmie
Nowoczesne narzędzia pracy,
Ubezpieczenie na życie
Prywatną opiekę medyczną
Stabilne warunki zatrudnienia
Pracę w zespole ludzi z pasją
Umowę o pracę
Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
Długoterminową współpracę