Specjalista ds. wsparcia informatycznego

Żywiec, Wrocław
  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych,
  • Ewidencja incydentów oraz zgłoszeń w systemie informatycznym,
  • Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów, problemów i zgłoszeń,
  • Współpraca z innymi specjalistami wsparcia informatycznego,
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w usługach IT, zwłaszcza w ServiceDesk,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w codziennej pracy,
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
  • Znajomość aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomość obsługi sprzętu biurowego,
  • Wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym,
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność, odporność na pracę w stresie, pod presją czasu,
  • Gotowość do pracy zmianowej (2 zmiany, praca od poniedziałku do piątku),
  • Gotowość do wyjazdów, w tym zagranicznych,
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji,
  • Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w firmie naszego Partnera,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy
  • Elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
  • Długoterminową współpracę