Specjalista ds. wsparcia informatycznego
Żywiec, Wrocław
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych,
- Ewidencja incydentów oraz zgłoszeń w systemie informatycznym,
- Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów, problemów i zgłoszeń,
- Współpraca z innymi specjalistami wsparcia informatycznego,
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
- Minimum 2 letnie doświadczenie w usługach IT, zwłaszcza w ServiceDesk,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w codziennej pracy,
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
- Znajomość aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym,
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego,
- Wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym,
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
- Dyspozycyjność, odporność na pracę w stresie, pod presją czasu,
- Gotowość do pracy zmianowej (2 zmiany, praca od poniedziałku do piątku),
- Gotowość do wyjazdów, w tym zagranicznych,
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji,
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w firmie naszego Partnera,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy
- Elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie na życie,
- Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
- Długoterminową współpracę