Specjalista ds. wsparcia informatycznego
Wrocław
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych
- Ewidencja incydentów oraz zgłoszeń w systemie informatycznym
- Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów, problemów i zgłoszeń
- Współpraca z innymi specjalistami wsparcia informatycznego
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą
- Znajomość aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego
- Wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność, odporność na pracę w stresie, pod presją czasu
- Gotowość do pracy zmianowej (2 zmiany, praca od poniedziałku do piątku)
- Gotowość do wyjazdów, w tym zagranicznych
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w firmie naszego Partnera
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy
- Elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę sportową
- Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
- Długoterminową współpracę